Zwroty i reklamacje

1. Kupujący będący konsumentem ma prawo zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki.

2. Warunkiem zwrotu należności za zakupione produkty jest odesłanie ich w stanie nienaruszonym, nie wskazującym na użycie, w oryginalnym opakowaniu, odpowiednio zabezpieczonych na czas dostawy (pudełko/folia bąbelkowa) w sposób chroniący przed ich zniszczeniem w trakcie transportu.

3. Zwracany towar należy odesłać na adres firmy: NATAJKA Natalia Węgrzyn, Konstytucji 3 Maja 5/3, 48-340 Głuchołazy przesyłką rejestrowaną (list polecony, przesyłka paczkomatowa, przesyłka kurierska). Kupujący zobowiązany jest zachować dowód nadania przesyłki aż do momentu jej doręczenia do Sprzedającego.

4. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki odesłane zwykłym listem nierejestrowanym lub inną przesyłką nierejestrowaną, bez dowodu nadania. W przypadku zaginięcia przesyłek nierejestrowanych podczas transportu, reklamacje nie będą rozpatrywane, a należność za zamówienie nie zostanie zwrócona.

5. Jeżeli w trakcie transportu produkt/produkty ulegną zniszczeniu z winy Kupującego, z powodu braku należytego ich zabezpieczenia, Sprzedający ma prawo odmówić rozpatrzenia reklamacji, zwrotu należności za dany produkt w całości lub odjąć od całkowitej sumy kwotę niezbędną do poniesienia kosztów naprawy bądź uszkodzony produkt naprawić do takiego stanu, jaki jest możliwy, mając na uwadze uszkodzenia powstałe z powodu braku należytego zabezpieczenia produktu.

6. W razie zwrotu zamówionych produktów Kupujący ponosi całkowity koszt przesyłki zwrotnej do Sprzedającego.

7. Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek wysyłanych za pobraniem.

8. Sprzedający zwraca Kupującemu należność obejmującą jedynie wartość zakupionych produktów. Koszty wysyłki do Kupującego nie podlegają zwrotowi (chyba że Kupujący zrezygnuje z zamówienia przed jego wysyłką).

9. Jeżeli Kupujący po odebraniu przesyłki stwierdził wady fizyczne zakupionych produktów (produkt odbiega od przedstawionego na zdjęciach), ma prawo skorzystać z reklamacji. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedającym pod adresem e-mail: natajka89@gmail.com lub telefonicznie: 663 538 488 w celu zgłoszenia reklamacji. W przypadku uszkodzenia przesyłki i/lub jej zawartości w transporcie należy niezwłocznie złożyć reklamację, wypełniając protokół szkody u kuriera doręczającego przesyłkę w momencie jej odbioru. Do złożenia reklamacji u przewoźnika niezbędne będzie dołączenie zdjęć uszkodzonego towaru, jego opakowania i sposobu zabezpieczenia wewnątrz przesyłki.

10. W przypadku zwrotu/reklamacji Kupujący zobowiązany jest odesłać produkty odpowiednio zabezpieczone na czas dostawy w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie (folia bąbelkowa, pudełko, ochronna koperta bąbelkowa), przesyłką rejestrowaną (list polecony, przesyłka paczkomatowa, przesyłka kurierska) na adres: NATAJKA Natalia Węgrzyn, Konstytucji 3 Maja 5/3, 48-340 Głuchołazy. Należy zachować dowód nadania przesyłki do czasu jej doręczenia do Sprzedającego.

11. Po odebraniu przesyłki reklamacyjnej Sprzedający ma 14 dni kalendarzowych na zapoznanie się ze stanem faktycznym produktu i zaproponowanie możliwych rozwiązań do wyboru. Kupujący może skorzystać z prawa do:

a) naprawy produktu, o ile jest ona możliwa,

b) wymiany produktu na nowy o tej samej wartości,

c) zwrotu należności za zakupione produkty, jeżeli ich naprawa jest niemożliwa.

12. Jeżeli w związku z reklamacją Sprzedający zobowiązany jest zwrócić Kupującemu należność za zakupione produkty, Kupujący określa w jakiej formie powinien zostać dokonany zwrot. Możliwy jest przelew na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego, bądź poprzez system płatności PayPal.

13. Produkty wykonywane na indywidualne zamówienie Kupującego, według jego preferencji i wytycznych, w tym w szczególności obudowy na telefon (wykonywane na konkretny model telefonu komórkowego wskazany przez Kupującego, nie podlegają zwrotowi). Podstawa prawna: Ustawa z dnia 30.05.2014 "O prawach konsumenta" rozdz.4, art.38. pkt.3. 

14. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta produkt/produkty wolne od wad oraz zgodne z informacjami zawartymi w opisie oraz na zdjęciach produktów w Sklepie. Towar jest zgodny, jeżeli:

  • odpowiada opisowi, rodzajowi, ilości, jakości, kompletności i funkcjonalności określonej w charakterystyce na stronie produktu,

  • nadaje się do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi, jeżeli został o tym poinformowany i Sprzedający to zaakceptował,

  • jest zgodny z próbką lub wzorem, jeśli taki został dostarczony,

  • posiada właściwości i cechy typowe dla rzeczy tego rodzaju, wynikające z opisu lub reklamy.

    W przypadku stwierdzenia braku zgodności towaru z umową, Konsument może złożyć reklamację:

  • mailowo na adres: natajka89@gmail.com,

  • pisemnie na adres: NATAJKA Natalia Węgrzyn, ul. Konstytucji 3 Maja 5/3, 48-340 Głuchołazy.

Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, dane kontaktowe, opis niezgodności oraz żądanie Konsumenta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl